تحولات منطقه

سخنگوی وزارت خارجه گفت که برنامه‌های ایران برای نشست ژنو تغییری نکرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه: احتمال امضای تفاهمنامه توسط روسای جمهور ایران و آمریکا مطرح است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: تا این لحظه هیچ تغییری در برنامه‌های ایران برای برگزاری نشست ژنو ایجاد نشده است.

وی همچنین در خصوص احتمال امضای یادداشت تفاهم توسط رؤسای جمهور دو کشور اظهار داشت: «این ایده مطرح است و همچنان در حال بررسی است.»

بقائی در خصوص پرونده لبنان و ادامه تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: ادامه اشغالگری در لبنان، نقض تفاهم نامه است و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره وضعیت تنگه هرمز هم اظهار داشت: ترافیک دریایی در تنگه هرمز را در مدت مشخصی به حالت عادی برمی گردانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha